T-day logo

A T-DAY és a SpiritHub találkozása

A SpiritHub a nemzetközi italpiac exkluzív, különlegességeit kutatja fel és kínálja partnerei és vásárlói számára. A hazai és külföldi kézműves tételektől a világ 50 prémium bárja által forgalmazott, kiemelt minőségű italokon keresztül, egészen a koktél kiegészítőkig terjedő portfólió mellé kiemelt szolgáltatások és szerviz társul a lehető legmagasabb igények kielégítésére is berendezkedve. A termékpalettán többek között olyan unikális és elismert brandek is megjelennek, mint a brit London Essence, a francia QVT gin és Snow Queen vodka, a magyar díjnyertes Sevenhills Tokaj gin, vagy az egyre nagyobb népszerűségnek örvendő alkoholmentes párlatokat kínáló SEXY AF. 

„Fontosnak tartjuk, hogy az évzáró eseményen egy kis magyar gin lepárló, a Seven Hills Distillery jelenik meg Tokaj-Hegyaljáról. A magyar márka mögött álló kis csapat csodálatos természeti környezetben készít prémium kisszériás párlatokat. Amit csak tudnak, helyi gazdáktól vásárolnak, legyen az alapanyag vagy akár hordó az érleléshez.” – hívta fel a figyelmünket Bosznai Károly, a T-DAY brand tulajdonosa. Hozzátette „Az italok kereslete a vírus hatására csökkenés helyett inkább átalakult, és a tudatosság szerepe felértékelődött.”

Ez a tudatosság jellemzi a London Essence Company alapítóit is, aki tökélyre fejlesztették desztillációs eljárásukat. Ez az innovatív örökség az alapja a cég mai munkásságának, a luxus üdítőitalok készítésének, kizárólag minőségi alapanyagokból, a legtisztább ízekkel. „A London Essence tonikokhoz használt növényi összetevőket minden esetben lepárolják a legtisztább íz érdekében, így kerülnek tökéletes összhangba a prémium szeszesitalokkal. Az eredmény egy prémium tonik, amely nem palástolja a kísért ital ízét, hanem inkább kihangsúlyozza azt.” – mondta Kovács Péter, a SpiritHub tulajdonosa.

„A kézműves alkohol-tartalmú italok piaca viszonylag szűk, de az igény az elmúlt időben jelentősen emelkedett irántuk. Észrevehető, hogy a környezeti aggodalmak is kezdenek egyre inkább beszivárogni a fogyasztók italokkal kapcsolatos vásárlási döntéseibe, az előállító ökológiai lábnyomának tudatos csökkentése ideális válaszként szolgál erre a fogyasztói igényre.” – hangsúlyozta Bosznai Károly.

Kóstoljátok meg a SpiritHub által forgalmazott különlegességeket december 2-án, és keressétek őket az alábbi csatornák egyikén:

Oszd meg mással is.