Mi a T-Day?

party
Az elmúlt 11 évben hatalmas utat jár be a T-DAY a magyar turisztikai szektorban, hiszen ehhez fogható esemény nem került megrendezésre azóta sem. Az első T-Day 2010. március 4-én az Utazás kiállítás hivatalos after-partyjaként debütált, azóta rendszeres éves networking fóruma a turisztikai szakmának. A tavalyi COVID szünet után idén decemberben nagy várakozással, megújult arculattal várja a vendégeit, hiszen mindannyiunknak már nagyon hiányzott a közös jelenlét, a felhőtlen beszélgetés lehetősége.

A T-Day legfontosabb küldetése az, hogy stílusos környezetben, kötetlen esti fogadás formájában biztosítson kapcsolatépítési lehetőséget, találkozási pontot a turizmus szereplői számára. A T-Day azoknak a találkozóhelye, akik a turizmus valamely területén dolgoznak (szálloda-és vendéglátóipar, utazási irodák, rendezvényszervező cégek, légitársaságok, autókölcsönző cégek, és egyéb, turizmusban dolgozó munkatársak) és új kollégákkal és új üzleti partnerekkel szeretnének megismerkedni.

A T-Day azonban egyben lehetőség is; lehetőség a résztvevő cégek, szponzorok számára, hogy üzletük fejlesztéséhez, a terjeszkedéshez megtalálják azokat a potenciális beszállítókat, együttműködő partnereket, tehetséges és elhivatott szakembereket, akik a turisztikai szektorban perspektívát látnak, valamely turisztikai szegmensben keresik a kibontakozás irányait.

Mindezt a felelős turizmus és a fenntarthatóság jegyében.

2021-ben már megkerülhetetlen, a lehető legkisebb környezeti terheléssel járó rendezvényt szervezünk.

Hogyan tesszük mindezt?

Bár a magánéletünkben már régóta igyekszünk minél fenntarthatóbban élni, ráébredtünk arra, hogy a munkánk során is tennünk kell azért, hogy ne terheljük túl a környezetünket. Bizonyára sokaknak feltűnt, hogy nem tudjuk figyelmen kívül hagyni a különféle rendezvényeken keletkező műanyaghulladékot, vagy az érintetlenül kidobott ételeket, ráeszméltünk, hogy egyetlen út maradt számunkra: újragondolni, hogy hogyan tudunk környezettudatos T-DAY-t szervezni. A rendezvényszervezés folyamatának minden pontja átalakítható, és szinte az összes rendezvénymegoldás áthidalható vagy lecserélhető egy környezetbarát verzióra. Ennek szellemében pedig az egész eseményt zero waste rendezvénnyé tudjuk átalakítani.

Catering

A legtöbb alapanyagot helyi forrásból szerezzük be, figyelembe véve a szezonalitást és azt, hogy minimalizáljuk a húskínálatot a rendezvényen. Kerüljük a műanyagot, így nálunk csak üveg-, porcelán- és fémtárgyakat találsz az asztalon.

Dekoráció

A helyszín dekorálása, az esemény megjelenésének arculatra szabása az egyik legfontosabb pont minden rendezvény kapcsán. A T-DAY-t már a kezdetektől fogva úgy tervezzük, hogy a dekoráció összes eszközét béreljük, és amit mégsem tudunk így megoldani, az is visszakerüljön a körforgásba. A molinóinkat óvodák hasznosítják, a virágdekorációk pedig egy idősek otthonába kerülnek.

Logisztika

Még ha a T-DAY rendezvényre a legtöbb dolgot a helyszín közelében is szerezzük be, és minden vendégnek javasoljuk, hogy tömegközlekedést használjon, biztosan lesz, amit, vagy akit szállítani kell. Az általunk termelt üvegházhatású gázokat a MyForesttel közös erdőtelepítési projektünkkel semlegesítjük.

COVID-Biztonság

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy vigyázzunk a rendezvényen résztvevők egészségére. Ennek érdekében az alábbi intézkedéseket hoztuk:

  • A rendezvényre kizárólag védettségi igazolvány felmutatásával lehet belépni.
  • A helyszín teljes területén folyamatosan biztosított a kézfertőtlenítés lehetősége.

Figyelemmel követjük az aktuális járványügyi szabályokat és a biztonságra vonatkozó intézkedések az előírásoknak megfelelően változhatnak.

Köszönjük a megértést és az együttműködést!