T-day logo

Mi a T-Day?

party

Az elmúlt 12 évben hatalmas utat jár be a T-DAY a magyar turisztikai szektorban, hiszen ehhez fogható esemény nem került megrendezésre azóta sem. Az első T-Day 2010. március 4-én az Utazás kiállítás hivatalos after-partyjaként debütált, azóta rendszeres éves networking fóruma a turisztikai szakmának.

A T-Day legfontosabb küldetése az, hogy stílusos környezetben, kötetlen esti fogadás formájában biztosítson kapcsolatépítési lehetőséget, találkozási pontot a turizmus szereplői számára. A T-Day azoknak a találkozóhelye, akik a turizmus valamely területén dolgoznak (szálloda-és vendéglátóipar, utazási irodák, rendezvényszervező cégek, légitársaságok, autókölcsönző cégek, és egyéb, turizmusban dolgozó munkatársak) és új kollégákkal és új üzleti partnerekkel szeretnének megismerkedni.

A T-Day azonban egyben lehetőség is; lehetőség a résztvevő cégek, szponzorok számára, hogy üzletük fejlesztéséhez, a terjeszkedéshez megtalálják azokat a potenciális beszállítókat, együttműködő partnereket, tehetséges és elhivatott szakembereket, akik a turisztikai szektorban perspektívát látnak, valamely turisztikai szegmensben keresik a kibontakozás irányait.

Mindezt a felelős turizmus és a fenntarthatóság jegyében.

Catering

A legtöbb alapanyagot helyi forrásból szerezzük be, figyelembe véve a szezonalitást és azt, hogy minimalizáljuk a húskínálatot a rendezvényen. Kerüljük a műanyagot, így nálunk csak üveg-, porcelán- és fémtárgyakat találsz az asztalon.

Dekoráció

A helyszín dekorálása, az esemény megjelenésének arculatra szabása az egyik legfontosabb pont minden rendezvény kapcsán. A T-DAY-t már a kezdetektől fogva úgy tervezzük, hogy a dekoráció összes eszközét béreljük, és amit mégsem tudunk így megoldani, az is visszakerüljön a körforgásba. 

Logisztika

Még ha a T-DAY rendezvényre a legtöbb dolgot a helyszín közelében is szerezzük be, és minden vendégnek javasoljuk, hogy tömegközlekedést használjon, biztosan lesz, amit, vagy akit szállítani kell. 

COVID-Biztonság

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy vigyázzunk a rendezvényen résztvevők egészségére. Ennek érdekében az alábbi intézkedéseket hoztuk:

  • A rendezvényre kizárólag védettségi igazolvány felmutatásával lehet belépni.
  • A helyszín teljes területén folyamatosan biztosított a kézfertőtlenítés lehetősége.

Figyelemmel követjük az aktuális járványügyi szabályokat és a biztonságra vonatkozó intézkedések az előírásoknak megfelelően változhatnak.

Köszönjük a megértést és az együttműködést!