Az arculatfrissítésben a Graphasel Design Stúdió segítette az eseménysorozat szervezőit.
Az elmúlt 11 évben hatalmas utat jár be a T-DAY a magyar turisztikai szektorban, hiszen ehhez fogható esemény nem került megrendezésre azóta sem. Az első T-Day 2010. március 4-én az Utazás kiállítás hivatalos after-partyjaként debütált.
„Célunk az, hogy összekapcsoljuk a turizmus-vendéglátás szektor érintettjeit és rendszeres éves networking fórumként ez az esemény a szakma egyik találkozási pontjává váljon. 11 év után elérkezett az ideje az arculatváltásnak, amelyet átfogó tartalmi megújulás is kísér.” – mondta Bosznai Károly, a T-DAY brand tulajdonosa.
A színeiben és formájában is a trendeket követő új logó erősíti az esemény közösségépítő profilját. „A korábbi logó korszerűsítését tartottuk a legfontosabb feladatunknak úgy, hogy közben mind színeiben, mind formájában megőrizzük az egyértelmű letisztultságát. A Graphasel Design Stúdióval dolgoztunk együtt, akik brandinggel és kommunikációs dizájnnal foglalkoznak. Nagyon hasonlóan gondolkodunk, ismerjük korábbi munkáikat, ráadásul dolgoztak már más turisztikai szereplőkkel is, nagyon érzik, hogy márka és üzenet kapcsán mire van szükséges a turizmus-vendéglátás ágazatnak – ezért is esett rájuk a választásunk. A csapat fiatal grafikusokból, tehetséges branding szakemberekből és formatervezőkből áll. Olyanok, mint egy precíz mérnökcsapat; jól működő vizuális kommunikációt építenek, amely nem csak kreatív, de még a funkcióját is betölti” – mondja Henyecz Krisztina, a T-DAY kommunikációs vezetője.
Érdemes már most felírni a naptárakba az időpontot: 2021. december 2., csütörtök.
VIP asztalfoglalás a 06/20-776-2327-es telefonszámon.