Save the date – március 3-án újra T-DAY!

Immáron évtizedes hagyomány, hogy az Utazás kiállítás nyitó napján kerül megrendezésre a T-DAY, a kiállítás hivatalos after-partyja.

Idén, 2022. március 3-án, a kiállítás nyitó napjának estéjén exkluzív party-val ünnepel a turisztikai szakma a Budapest Marriott Hotelben.

„Tisztán emlékszem az első, 2010-es rendezvényre és az azt megelőző izgatottságomra. Csak az járt a fejemben, hogy egy olyan, a szakmánkhoz méltó, kötetlen formátumú rendezvényt hozzunk tető alá, amelyben minden résztvevő megtalálja a maga pozitív élményét” – avat be a 12 évvel ezelőtti első T-DAY szervezés körülményeibe az alapító, Bosznai Károly.

Az első évek sikeres rendezvényei komoly rangot biztosítottak a T-DAY brandnek. A turisztikai szakma egyik megkerülhetetlen találkozási pontja lett, ahol a vendéglátás, szállodaipar és a turisztikai cégek vezetői, munkatársai első kézből tudtak személyesen informálódni, kapcsolatokat ápolni, üzleti megoldásokról egyeztetni. 

Az immáron 12 éve megrendezésre kerülő T-DAY, stabil rendezvénye a szakmának, annak ellenére, hogy az utóbbi két évben az élet körülöttünk alaposan megváltozott.

Fektessünk be az emberi kapcsolatokba!

A szakma és a szervezők elkötelezettek a T-DAY koncepciója mellett, egységesen képviselik, hogy a személyes találkozóknak kiemelt szerepe van a turizmuson belül, hiszen a virtuális érintkezés nem helyettesítheti a közvetlen emberi kapcsolatokat. A digitális világ számos technológiai eszközt adott a kezünkbe, amelyekkel valódi változásokat ért el a turizmus is, de a legtöbb üzleti siker sokszor a szoros emberi kapcsolatok minőségétől függ.

A decemberi, nagy sikerű évzáró rendezvény után a márciusi eseménynek ismét a Budapest Marriott Hotelben biztosít otthont. A szervezők hálásak a szálloda partnerségért, hiszen a rangos környezet mindenképpen hozzáadott értéket képvisel a T-DAY életében.

A koronavírus miatti lezárásokat követően a kereslet és a fellendülés egyértelmű jelei mutatkoznak, de az iparágunk mégis folyamatosan kihívásokkal néz szembe. Fontosnak tartom, hogy megismerjük egymás szakterületét és lehetőséget biztosítsunk a kapcsolatok kiépítésére, az együttműködés erősítésére. 2010-ben, az első rendezvényünk megszervezésekor is ez vezérelt minket, és küldetésünk azóta sem változott: a fenntartható növekedés biztosítása, pozícióinak javítása mindannyiunk közös érdeke. – foglalta össze gondolatait Bosznai Károly.

Érdemes már most felírni a naptárakba az időpontot: 2022. március 3., csütörtök.

Jegyedet IDE kattintva tudod megvásárolni. 

További információért iratkozz fel a hírlevélre, kövesd az eseménnyel kapcsolatos híreket weboldalunkon, vagy az esemény Facebook oldalán. VIP asztalfoglalás a 06/20-776-2327-es telefonszámon.

Oszd meg mással is.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email